از آنجایی که بتافایل یک مرکز گسترده از فایل های ارزنده و متنوع می باشد، پشتیبانی آن نیز به نوبه‌ی خود کار مشکلی خواهد بود. لذا با در نظر داشتن احترام بسیار زیاد به کاربران بتافایل، نکاتی را در رابطه با قوانین وب‌سایت مطرح خواهیم نمود. امید است که با حفظ حریم خصوصی متقابل، به نکات زیر جامه‌ی عمل پوشاند.

  • تمامی فایل‌های وب‌ سایت بتافایل، بدون هیچگونه نقض قوانین کپی رایت، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. امید است که با حفظ آثار و عدم انتشار فایل‌ها، برای رشد روز افزون ما کمک شایانی کنید.
  • بازنشر فایل‌های بتافایل در هر وب‌سایت یا پلتفرم‌های دیگر، نقض قانون بوده و شرعاً جایز نمی‌باشد.
  • پشتیبانی وب‌سایت منحصراً توسط مدیریت سایت انجام می شود. لذا در ثبت سفارش ها تا تاریخ عرضه‌ی آن به دست شما، کمال حوصله را تمنا داریم.
  • درخواست ثبت سفارش محصولات شما از بخش تیکت انجام خواهد شد.

قوانین و مقررات بخش ثبت سفارش ها:

نکات ضروری:

  • هزینه ی انجام سفارش‌ها، با توجه به درخواست‌های شما، سختی کار و … و پس از بررسی توسط کارشناسان مدیریت پروژه بتافایل به شما اعلام خواهد شد و پس از ساخت توسط بتافایل و پرداخت توسط شما، لینک دانلود، در ایمیل و واتساپ شما ارسال می‌شود. نحوه درخواست ثبت سفارش در این لینک، قابل مشاهده است.
  • توجه داشته باشید، بتافایل تنها پروژه‌هایی را می‌پذیرد که نمونه ی آن در وب‌سایت موجود باشد و مطابق قوانین بالا عمل کرده باشید.
  • پشتیبانی بتافایل، مطابق با ضوابط و مقررات سایت، از ساعت ۱۰ تا ۲۲ انجام‌ می شود. برای تغییرات لازم در طراحی‌های انجام شده توسط ما، فقط از طریق اینستاگرام، تلگرام ، واتساپ و ایتا با شماره ای که در سایت قرار داده شده است در ارتباط باشید.

 

بتافایل برای خدمت به هم نوعان خود آماده است. کاربران می‌توانند از طریق شماره‌ی ۰۹۰۱۳۵۴۱۹۱۱ در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام ، واتساپ و ایتا درخواست‌های خود را ثبت کنند.

سفارش‌هایی که توسط بتافایل انجام خواهد شد:

  • ساخت و تدوین اینفوموشن و موشن گرافیک
  • ساخت و تدوین لوگو تمپلت
  • انجام پروژه پاورپوینت
  • طراحی کارت‌های تبلیغاتی
  • طراحی نمونه سوالات امتحانی (مطابق با سال جدید)

 

نکاتی که کاربران باید به آن توجه کنند:

ساخت و تدوین اینفوموشن و موشن گرافیک: سفارش اینفوموشن یا موشن گرافیک، توسط ما از طریق شماره‌ی ۰۹۰۱۳۵۴۱۹۱۱ در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام ، واتساپ و ایتا  انجام می‌شود. کافی است در بخش تیکت‌ها، «موضوع محصول مد نظری» که میی‌خواهید را به همراه «نام نمونه محصولی که در سایت وجود دارد» و «مطالب یا نوشته هایی که در نظر دارید در پروژه شما که قرار است جایگزین نوشته‌های موجود در پروژه شوند» را در بخش توضیحات تیکت بنویسید. اگر از متون درون پروژه مطمئن نیستید یا چیزی به ذهنتان نمی‌رسد توسط بتافایل، انجام خواهد شد. توجه داشته باشید، بتافایل تنها پروژه‌هایی را می پذیرد که نمونه‌ی آن در وب‌سایت موجود باشد. به طور مثال پروژه یا محصول «اینفوموشن تبلیغاتی فروشگاهی» که در سایت موجود می‌باشد، توسط بتافایل انجام می‌شود و لذا پروژه های خارج از وب‌سایت ما به هیج وجه، در دستور تدوین قرار نخواهد گرفت.

ساخت و تدوین لوگو تمپلت: سفارش لوگو تمپلت نیز از طریق شماره‌ی ۰۹۰۱۳۵۴۱۹۱۱ در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام ، واتساپ و ایتا  انجام می‌شود. کافی است در بخش تیکت‌ها، «موضوع محصول مد نظر» که می‌خواهید را به همراه «نام نمونه محصولی که در سایت وجود دارد» را در بخش توضیحات بنویسید. اگر قصد سفارش لوگو تمپلت را دارید، حتماً تصویر لوگوی خود را به صورت png و ترنسپرنت از بخش انتخاب فایل با بالاترین کیفیت و نهایتاً حجم ۲ مگابایت برای ما ارسال کنید. توجه داشته باشید، بتافایل تنها پروژه‌هایی را می پذیرد که نمونه ی آن در وب‌سایت موجود باشد و اینکه تصویر لوگو به صورت png و ترنسپرنت برای ما ارسال شده باشد.

انجام پروژه پاورپوینت: سفارش «پاورپوینت» توسط ما از طریق شماره‌ی ۰۹۰۱۳۵۴۱۹۱۱ در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام ، واتساپ و ایتا  انجام می‌شود. کافی است از طریق شماره‌ی ۰۹۰۱۳۵۴۱۹۱۱ در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام ، واتساپ و ایتا ، «موضوع» پاورپوینتی که می‌خواهید ارائه دهید را در جایگاه «توضیحات» بنویسید. همچنین ، «تعداد اسلایدها» و «مطالبی که در نظر دارید در پاورپوینت شما استفاده شوند» را بنویسید. تاکید می ‌شود که نوشتن «نام و نام خانوادگی» ، «نام اساتید یا محل ارائه (به دلخواه)» و سال ارائه یا تحویل پروژه در بخش توضیحات تیکت، الزامی است.

در مجموع مطالب زیر باید از طریق شماره‌ی ۰۹۰۱۳۵۴۱۹۱۱ در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام ، واتساپ و ایتا ساخت پاورپوینت، نوشته شده و برای ما فرستاده شوند:

– موضوع

– نام و نام خانوادگی

– نام اساتید یا محل ارائه (به دلخواه)

– سال ارائه یا تحویل پاورپوینت

– مطالبی که در نظر دارید در پاورپوینت شما استفاده شوند

– تعداد اسلایدها

– یا توضیحات دیگر که مد نظر شماست.

طراحی کارت های تبلیغاتی: برای کارت‌های تبلیغاتی نیز به مانند اینفوموشن و لوگو تمپلت برخورد خواهد شد. در بخش توضیحات تکمیلی کارت‌های تبلیغاتی موارد زیر برای ما نوشته و توضیح داده شود:

«نام کسب و کار شما»، «شماره تلفن و یا وب‎‌سایت‌های خبری دیگر شما»، «لوگوی شما (اگر لوگو دارید به صورت png و ترنسپرنت بفرستید)» و نکات دیگری که می‌خواهید در کارت‌های تبلیغات قرار بگیرند.

طراحی نمونه سوالات امتحانی (مطابق با سال جدید): برای طراحی نمونه سوالات امتحانی نیز ذکر نکات لازم برای سربرگ امتحانات ضروری می‌باشد که شامل موارد زیر بوده و باید این موارد را در توضیحات تکمیلی برای ما بنویسید:

«نام اداره کل آموزش و پرورش استان / نام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان / اگر سوالات آزمون، استانی، شهرستانی و یا منطقه ای است ذکر شود / نام درس / پایه یا مقطع / نام آموزشگاه / تاریخ آزمون / سال تحصیلی / ساعت آزمون / مدت آزمون)»